17. elokuuta 2014

vielä on kesää jäljellä.....

Ennen kuin helteet loppuivat huomasin että minulla on liian vähän kesätoppeja. Olin aikaisemmin kesällä ostannut pari toppia joista olen tykännyt joten päätin käyttää niitä mallina. Koska olen hätähousu ja kaikki pitää tapahtua heti, en ehtinyt lähteä kangaskauppaan vaan kaivelin kangaskassista pala joka oli riittävän iso. Ekana löysin musta- ja valkopilkullistatrikoota ja se sai kelvata, siihen lisäsin vähän pinkkiä ja voil'a. Olen todella tyytväinen lopputulokseen ja toppi on ollut paljon käytössä.




 
Kokeilin ensimmäistä kertaa tehdä silityskalvoilla ja oikein hyvin onnistui. Ostin Hot fix kalvot Hobby Pointista Helsingistä. Kalvoja oli helppo leikata ja sen jälkeen silittää vaatteeseen, ja hyvin on kestänyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti