20. elokuuta 2014

Mun ensimmäinen ikioma itsetehty huppari

Huusin melkein onnesta kun näin lopputuloksen. Olin viimeinkin onnistunut tekemään vaatteen joka oli just sen näköinen kun piti ja jolla pystyy menemään kaupungille.
Kankaan ja pitsivetoketjun olin ostanut kankaiden yössä eli joskus keväällä, sen jälkeen leikkasin palat ja siihen ne sit jäivät lojumaan. Kesän lopussa päätin tehdä asialle jotain, pohdiskelin pitkään minkä väristä kangasta laittaisin kauluksen sisäpuolelle. Mulla oli mielessä joku tumma kangas mutta semmoista ei löytynyt joten valitsin mun lempparivärini, eli pinkin =)

Tässä kuvassa näkyy vähän huonosit mutta edessä on pitsivetoketju =)
Rakastan niitä! ne ovat helppoja ommella ja erittäin söpöjä.

 

Näyttääkö tämä kaulus näin pidettynä tyhmältä?
 
 
Kangas: Käpynen, EK ja joku...?
Vetoketju: Forsell
Kaava: Joka tyypin kaava kirja ja oma muokkaus


Lisää postauksia on tulossa kunhan saan vaatteet kuvattuna ja laitettu konelle. Haluaisin osata käsittelemään mun kuvat vähän paremmin, mutta en osaa. Tykkän semmoisista kuvista jolla on valkoinen tausta. En vaan tiedä miten se tehdään, todella monessa blogissa on semmoisia kuvia joten uskon että asia ei voi olla mahdottoman vaikea. Pitää varmaan googlata =)

Voidaanko tehdä diili? Jos te lupaatte kommentoida mun postauksia, niin minä lupaan käydä muiden blogeissa kommentoimassa. Kuulostaako hyvältä?


2 kommenttia:

  1. Tosi kiva huppari ja pinkki sopii hyvin tuohon päälykankaaseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!huppari on ollut kovassa käytössä ja vaikka aluksi vähän epäilin miten tuo kaulus toimisi niin se on osoittautunut ihan kivaksi!

      Poista