11. elokuuta 2014

Ompelijan paratiisi-Karnaluks

Viime perjantaina pääsin vihdoinkin Tallinnaan ja Karnaluksiin. Olin lukenut  paikasta paljon ja luulin tietäväni mitä mua odotti siellä, mutta olin väärässä. Paikka oli paljon ihanampi kuin koskaan olin kuvitellut ja sieltä löytyj paljon enemmän tavaroita kuin ikinä kukaan voi kuvitella ja lopuksi hinnat ovat aivan liian alhaiset =)
Aluksi suuntasin vetoketjuosastolle hamstraamaan eri pituisia ja värisiä vetoketjuja.
Hankalinta oli ostaa mitään muuta kuin vaaleanpunaista tavaraa. Mukaan tarttuin myös pitsiä, kuminauhaa, ompelulankaa, vinonauhaa,puuvillakankaita, virkkukoukku ja paljon muutakin.
Meillä meni noin 2 tuntia kun katselimme ympärille siellä ja kassajonossa meni varmaan 30min kun kassa mittasi kaikki meidän ostokset. Myyjää kävi kyllä sääliksi mutta häntä ei näyttänyt haittaavan nopea työtahti ja pitkä jono.

Tässä tulee ensin pari kuvaa kaupasta ja lopuksi kuvia löydöistäni =)
(anteeksi kuvien huono laatu, minulla oli mukana pelkästään mun Iphone.)



Nappeja löytyy todella paljon

 
Koko kauppa on täynnä tällaisia kapeita käytäviä




 

Ja sitten saaliiseen, tässä näette mitä kaikki ostin sieltä.

 
Minua jäi harmittamaan etten ostanut enemmän lankoja, miksi ihmeessä en ostanut valkoista ja beigeä jota menee todella paljon...
Tehkää ostoslista mukaan, se auttaa paljon!
 

Vetoketjuja ostin paljon joten jatkossa saan ostaa kankaat niiden värien mukaan =)
Ainoa asia mitä en saanut,oli saumurilankaa, luonnonvalkoinen väri oli loppu valitettavasti. Siellä oli kyllä kaiken maailman värisiä saumurilankoja, erityisen huokuttelevaa oli vaaleanpunainen ja pinkki, tällä kertaa järki otti vallan ja ne jäivät hyllyyn. Olen todella laiska vaihtamaan lankaa saumuriin joten en tiedä jos ne olisivat tulleet käyttöön ollenkaan.

 
Tässä vielä meidän iloinen porukka.
 
 
Karnaluksen jälkeen suuntasimme Vanhan kaupunkiin syömään. Lopuksi kävimme vielä Viru keskuksessa ja Pull & Bearissa =)
Matka oli erittäin onnistunut joten ens kesää odotellen!



1 kommentti:

  1. Minusta oli kiva kun siellä olis paljon siistimmät paikat mitä ennen. Olin siis muutama aika sitten Karnaluksissa. Ennen se oli jotenkin tuplaten ahtaampi ja tavarat todella sekaisin.

    VastaaPoista