7. joulukuuta 2014

Naisten Joulumessut 2014

Nyt saa hetken hengähtää. Tämän vuoden päätapahtuma on nyt ohi, tiistaina vien vielä mun tuotteet myyntiin yhteen yritykseen ja sit se on siinä. Tässä pienenä väli-raporttina voin kertoa että nämä messut menivät hyvin, ei niin hyvin kun olin salaa toivonnut mutta paremmin kuin viime vuonna.
Vielä on paaaaaljon parannettavaa mut kyllä kaikki oli helpompaa nyt kuin edellis vuonna. Tuotteet loppuivat harmillisesti kesken ja ne tuotteet jotka viime vuonna oli hitti tuotteita ei mennyt ollenkaan tänä vuonna.

Tässä vielä kurkistus messuista. Tiedän että esillepano ei ole täydellinen mutta mun teline ja viirinauha olivat silti jätti hyviä :)


                          

                                                                    


Nämä kaks tunikaa ja Maija-huppari ovat mun suosikkeja!
 



 
Seuraava tehtävä on joululahjojen valmistaminen, olen aloittanut ajoissa niiden kanssa joten enää ei ole niin paljon hommia jäljellä. Onneksi, koska seuraava viikko koulussa tulee olemaan super kiireinen, sillä mun farkut pitää valmistua kahdessa päivässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti