8. marraskuuta 2014

Kädentaito messut Helsingissä

Kävin eilen messukeskuksessa käsityö messuilla. Vaikka olin valmistautunut että messut ovat huonot jouduin kuitenkin pettymään. Kaikki messut jotka järjestetään messukeskuksessa huononevat vuosi vuodelta. Löysin kuitenkin kolme ihanaa puuvilla kangasta ja pari teippirullaa. Oli myös ihanaa käydä rapsuttamassa poneja, aaseja ja alpakoita!




Olen täysin rakastunut tähän kangkaaseen, olen jo suunnitellut mitä teen tästä mutta koska joka toinen rivi on ylösalasin pitää miettiä miten laittaa kaavat...





Nämä teipit ostin blogini kuvauksiin, en ole vielä päässyt kokeilemaan niitä mutta kerron teille sit miten hyvin ne kestää! Ne ovat ostettu Teippitarhasta ja kuulemma parhaat teipit Suomessa.


Nyt ehtii levähtää viikon verran ja sit olisi tiedossa seuraavat messut :) Olen menossa Tampereen kädentaito messuille ensi perjantaina. Odotukset ovat valtavat, odotan niiiin paljon että pääsen hipelöimään kaikki ihanat trikookankaat. Olen lukenut että monella lähti mopokädestä syfestivalenissa ja pelkään että minulle käy samoin, onneksi äiti on mukana vahtimassa minua :)




1 kommentti:

  1. Tampereen messut ovat varmasti paremmat :) Sitä paitsi sinulla kävi jo tuuri ja voitit blogini arvonnassa pääsylipun. Ilmoitathan osoitteesi info ät ahdintila piste fi. Nähdään Tampereella!

    VastaaPoista